SaRı BloG

RSS

Özlem Tekin Dağları Deldim Tek başıma şarkı sözü

Özlem Tekin Dağları Deldim Tek başıma şarkı sözü

Dün telefonumun elime ulaştığını söylemişitm ve telefonumdaki şarkılardanda. İşte bu şarkılardan hoşuma giden bir tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu şarkı özlem tekin tarafından söylenen bir şarkıydı. Eski bir şarkıdır hepinizi hatırlarsınız Dağları deldim diyordu şarkıda…Neyse nakarat kısmı o kadar önemli değil asıl yazma nedenim tarzında söylediği kısmı. Orası çok hoşuma gidiyor sözlerini çok beğendim …Dağları deldin parçasının klibini izlemek için Büyük yazılan kısımlar bahsettim kısımdır. Gerçekten çok güzel yazmışlar …
Özlem tekin Dağları deldim şarkı sözübomboştu uzun zamandır kalbimdüşlerim evim buz gibi ellerimseni buldu karanlıktayanlızdım sende yanlızdın aslındagüzel olduğu gibi olduğu yerdeama olduğu gibi görünecek cesur adam nerdeeeeeeeeAllah‘ın cezası bir kaç hafta sürealışmadan aman abi yakınlaşmadan şu meseleaşıksan korkuyorsan kayıpsevipte susuyorsan ayıp yazıkdaha gerçek ne var hayattahem ne var korkup kaçacak bundabiter tabi istersenyeter çeker gidersin ayrı ama bil başarırım sen olmasanda yaşatırım bu aşkıdağları deldim tek başıma çölleri aştım birtek ben erleri yendim kız başımasende yıkılmamdağları deldim tek başıma çölleri aştımbirtek ben erleri yendim kız başımasende yıkılmamdağları deldim tek başıma çölleri aştım bir tek benerleri yendim kız başımasende yıkılmam
görgülü bilgili olsun zengin olsun diye hiiiiç işim olmazbenim keyfim yerindemagazin malı güllü dallı motorlar gibi koca aramıyorum ki oğlum ben bu şarkılar niyeaşk için aaaaaaşkbende sapına kadar var o ayrı ama bil kesip atamamsen olmasanda unutamam ben bu aşkı

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: