SaRı BloG

RSS

kızım ilk siktiğim gece gebe kaldı

ben şidi 50 küsür yaşındayım bu olay yıllar önce oldu ve devam ediyor şu ana kadar.ben 43 yaşalrında idim kızmı 27 yaşalrında evlendirdim 3 yıl geçmiş kızımın çocuğu olmuyordu bu olaydan 1 yıl öncede benim hanım ölmüş bende yalnız kalmıştım bu arada bir kızm olduna biz bir yere geldik beraber yaşamaya başaldık kızm çocuğu olmadına çok canı sıklıyordu olayın damadımdan kaynaklı idi tohumları azdı ha olur hesabı ile hem sabır ediyor hemde çok siktiriyordu kendini ben çok kere görüyordum gözeteliyodum defalarca sikmesine rağmen yoktu bende zaten dul bir adam am arıyor evlenmeye çalışıyordum bir gece kızmla beraberdik damat gecei çalışıyordu kızm yine konuyu açmış olatın damattan olduğunu artık biliyorduk hepimiz ne yapasak nereye gitsek falan diye 2 miz konuşurken ne bileyim oda böyle bir şey düşünürmüdür diye ben derken ağzımdan çıkıverdi kızm dedim bu işin bir yönü daha var ama ne dersin baana kızma ama dedim söyle söyle dedi bide beni dene bakalım ne olacak dedim bir durakaldı ama cocuk için yapamayacağı yoktu bunu ben biliyordum zaten olurmuki dedi bilememdenemek lazım dedim deneyelim madem dedi ohhhh bee dedim canım gelmişti buz gibi bir am sikmeye başalyacaktım yatak odasına gittik yatağa yatırdım up uzun uzandı soydum anadan doğma hemde kendimde soyundum kızm yarağı bir gördü zaren tamam bu yarak bana çok çocuk yapar dedi kocasınıkini küçük ondanmıdı acaba diyordu ben dudakalrı aldım ememeye başaldım memelre indim dimdikler taş gibilerdi emiyordum doya doya taaa topuğuna kadar emdim amının içine geldim arasına girdim dabeler yapıyorum delirtiyordum ahhh ahhh sesleri başalmıştı bir ara yarağı tutverdim ağzına öyle ememye başalmıştıki yutacak sanki tekrar geriye çıkıp amına öyle bir bastımki ahhhhh ahhh derken inliyordu ahhh diye ben tekrar memelere yapışmış parçalıyorum ısıryorum onlearı dayanamıyorum duruşlarına götünün altına bir yastık soktum am yukarıya kalktı kafasınada koydum yarak amına nasıl oturuyor bakıyor deliriyordu ohhhh ohhhh diye işte tam o anada boşalamaya başaldık 2 mizde yarak öyle patlamaya başaldıki patladıkça patlıyordu zerre kadar geri çekmek yok dahada basıyorum içine kızım belime yapışmış bas erkeğim benim bas hiç cıkarma demeye başalmıştı yarağı görmüştü yedikçe bas erkeğim demeye devam ediyordu 2mizde boşalmıştık ben yrağı içinden cıkarırmıyım hiç üstelik am yukarıya doğru dikik sıvıların çıkmayacağı biçimde idi am içine uzatmış memelrin üzerine yatmış beni koynuna almış vaziyette yarak içinde uyuyorduk uyandığımda yarak yeniden dikilip yine sikmeye başaldım sıvı dolu bir amı böyle siktim hemde sabaha kadar kızım cocuk uğruna her şeye katlanıyor beni üstünden indirmiyordu o gece verdim yarağı onu doyurdum sabaha kada kendimde öyle sabah oldu herşey bitmişti onu ondan sonra kocasının olmadığı her gece sabahlara kadar sikmeye başaldım ki ne sikmek amsız yıllrımı geri alıyordum hemde pürüzsüz bir vucut didmdik memelr dudakalr bacakalr ile sanki ben gerdekte idim yeniden öyle bir am sikiyordum ama sikmeyede deydi kızım daha ilk gece gebe kalmıştı bile artık kızım büyük babasına am vermeyi bırakırmı sen daha çok baba olcan diyordu defalarca sikiyordum üstelik beni ebedi amsız bırakamayacana söz ediyorduve daha çok cocuk yapacan sen bakalım bana diyordu sensin bunun ilacı babası artık daha neki diyordu öyleydi öylede oldu ben cocuğun büyük babası idim damatımda diyordu büyük babası diye güya o kendi babası ben büyük babası biliyordu işte böyle bir sebeble ben ebedi bir ama kavuştum amın kıralını sikmeye başaladım dayanamıyordum kızma baktıkça duramıyordum sikmeye devam ediyordum artık kızmın kocası ben olmuştum kendi kocasıda göstermelik bir koca olmuştu ben bu amı hala sikiyorum çokta iyi bir mutluluğumuz var hepimizin bu sırrı bu tadı bir kızm birde ben biliyorum

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 yorum:

deniz dedi ki...

ne güzel bir zevkli gece geçirmiş bide baba oluvermişsin hemde hem kızının hemde cocoğunun babası olup babaların babası olmuşsun senden mutlu kimse yoktur herhalde

deniz dedi ki...

işte babada kzda böyle olacak hayatın en güzel zevkini tadını beraber yaşıyorlar sakın ayrımayın

Unknown dedi ki...

Adananın şirin bayanları size bir telefon kadar uzağım. 532.733.45.44

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

Unknown dedi ki...

Slm ben fırat manisa dan 32 yaş güzel bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz sekse düşün olanlar bayanlar 25 35 40 arasi bayanlar arasın 0543 453 45 25

Unknown dedi ki...

Trabzondan varsa sikişmek isteyen 05356161049

Yilmaz dedi ki...

Kızına ilgin Varsa sikiyorsan kızını karını beraber sikelim 21cm yarragı yesinler ara skyp... Katilbalina2 05365138137

Adsız dedi ki...

hiç baba kendi kızını sikermi. bir kız hiç kendi babasına siktirirmi. demekki oluyormuş. belliki kızının amı babasına tatlı gelmiş.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Kızını nasıl sıktığını anlatmak isteyen babalar ensest yaşayan lar anlatmak isteyen İstanbul içi görüşmek isteyen bayanlar herşey gizlilik içinde 05392631364

Unknown dedi ki...

Adana varsa sikismek isteyen arasin 05362530624

Unknown dedi ki...

Adana varsa sikismek isteyen arasin 05362530624

Unknown dedi ki...

Gizlikik sart adana ara tanisalim adana ve cevresi