SaRı BloG

RSS

Sex delisi

Ben 27 yaşında sex çılgını bir gencim.Bundan kısa bir süre önce hayatımda farklı bir zevk yaşamaya başladım.(....)adındaki çalışma arkadaşımla birlikte iyi işler üretiyorduk gerçekten takım çalışmamız bize terfi ve maaşlarımızda ekstra artış sağlamıştı ve bunun yanında 1 hafta Bodrum tatili ikramiye olarak eşlerimizle birlikte kazanmıştık.F akat nevar ki benim bir eşim yoktu ve anıma davet edebileceğim bir kız arkadaşta bulamamıştım. Bu durumda arkadaşım onun eşiyle üçümüzün tatile çıkabileceğimizi nede olsa bizim bir takım olduğumuzu imalı bir şekilde söylemişti. Bu imanın aslında nedemek olduğunu pek anlayamamıştım. Hazırlıkları tamamlayıp üçümüz bodrum yoluna arabamızla çıkmıştık. Arabayı H kullanıyordu. Gerçekten akıllara durgunluk verecek kadar seksi olan Petek yani eşi yanın da ben arka koltukta oturuyorduk. gündüz yolculuğunu vakit kaybı saydığımız için gece yola çıkmıştık. 1-2saat sonra bu tatilde olacaklar ortaya çıkmaya başladı. Yolculuk esnasında içmek üzere yanımıza aldığımız JByi yudumlayıp açık saçık fıkralar anlatmaya başlamıştık.petekin üzerinde içine sütyen giyilmediği belli olan askılı bir buluz ve beyaz bir şort vardı.sarışın mavi gözlü beyaz tenli muhteşem güzel göğüsleri olan ve sankikalemle çizilmiş gibi olan kalça ve bacakları vardı. Fıkralar faslı fazla uzamadan sex konuları gündeme gelmeye başladı,özelliklede benim sex hayatım hakkında ikiside beni soru yağmuruna tutmaya başladılar. Muhabbet derinleştikçe bende cesaretlenip onların yatak odaları ile ilgili sorular sormaya başladım.Bu sırada anormal tahrikolmaya başlamıştım, yarrağım pantolonumdan dışarı çıkmak için tırmalıyordu ve petekin ses tonu her geçen dakika daha şehvetli ve daha alkollü bir hal alıyordu. Bir ara gözüm ilşti petek H nin yarrağını okşamaya başlamıştı ve gözleri gözlerimi ve pantolonumun önündeki kabarıklığı süzüyordu.Bu durum karşısında şaşırmama fırsat bile vermeden diğer eliylede benim yarrağımı okşamaya başladı bir anda ateşler içinde yandığımı hissetim. H bu durumu görmesine rağmen tepkisizdi,sonra benimkini bırakıp kocasının yarrağını ağzına almaya başladı h seyir halindeyken bir anda inleyerek petekin ağzına patladı.Petekin dudaklarından bir damla bile sızmamıştı ve ben çıldırmak üzereydim. Petek ön koltuktan arkaya doğru uzanıp erkekliğimi pantolonumdan çıkardı ve çılgınlar gibi emmeye başladı.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: